Nowe wymagania, nowe rozwiązania, czyli jak poprawić wydajność firmy?

Maciej Piwowski
29.03.2022

Rynek pracy zmienia się często, a przy tym nieraz wręcz gwałtownie. Dokładnie tak się stało, gdy wybuchła pandemia koronawirusa. Wiele firm z różnych branż niemal z dnia na dzień stanęło przed koniecznością przearanżowania dotychczasowego modelu pracy, co umożliwiło dopasowanie się do nowych, dość restrykcyjnych wymogów rynku. Przedsiębiorstwa musiały więc dopasować się przede wszystkim do pracy zdalnej, a te, które dopuszczały taką możliwość w części, musiały zmodyfikować swoje dotychczasowe metody. Na szczęście nowoczesne rozwiązania umożliwiły znaczne skrócenie czasu adaptacji do nowych wymogów, a także ją ułatwiły! 

Zdalna obsługa klienta - jak ją usprawnić? 

Zarówno funkcjonowanie call center, jak i firm z innych branż, które do tej pory tylko częściowo obsługiwały klientów zdalnie, stanęło przed nowym wyzwaniem. Pandemia koronawirusa, która wybuchła wczesną wiosną 2020 roku, wymusiła szybką i sprawną rearanżację dotychczasowego systemu pracy. 

W związku z zakazem osobistej obsługi klientów, wiążącym się z pandemicznymi obostrzeniami, linie telefoniczne, czaty, maile i inne kanały komunikacji przeżywały prawdziwe oblężenie. Sprawna obsługa połączeń i wiadomości, których liczba z dnia na dzień zwielokrotniła się względem dotychczasowej sytuacji, stała się praktycznie niemożliwa, a przynajmniej bardzo trudna do zrealizowania. 

W natłoku wiadomości i połączeń łatwo się pogubić, a tym samym obniżyć wydajność firmy. Konkurencja nie śpi, a wręcz czeka na takie potknięcia, wychodząc frontem do klienta. Na szczęście odpowiedź rynku była bardzo szybka: to między innymi programy do sprawnego zarządzania kontaktem z klientami. Choć wiele firm na początku pracy zdalnej zarzekało się, że wróci do stacjonarnego trybu pracy najszybciej, jak to tylko możliwe, to właśnie dzięki nowoczesnym rozwiązaniom okazało się, że zdalna obsługa klientów jest łatwa, spokojna i wydajna, przez co mnóstwo przedsiębiorstw dopuściło taką formę pracy jako stałą w przyszłości. 

Stoi za tym między innymi oprogramowanie dla call center, które łączy funkcjonalność wszystkich kanałów komunikacji. Masz do nich dostęp z jednego pulpitu! Do takich rozwiązań należy właśnie Systell Contact Center: wirtualna centrala telefoniczna, która na zawsze zmieniła funkcjonowanie wielu firm, które wybrały to rozwiązanie. 

Systell Contact Centrer: nie tylko dla call center!

Wirtualna centrala telefoniczna Contact Center to rozwiązanie stworzone z myślą przede wszystkim o firmach call center, jednak sprawdzi się doskonale również wszędzie tam, gdzie zdalny kontakt z klientem jest częstą praktyką. 

Oprogramowanie łączy funkcjonalność wszystkich kanałów komunikacji, dzięki czemu nie musisz martwić się ich sprawnym współdziałaniem. Z jednego pulpitu masz dostęp do telefonu, czatu, maila, SMS, wideo- i telekonferencji, a także faksu i poczty głosowej. Dzięki temu, że system jest osadzony w chmurze, dostęp do niego masz z każdego urządzenia z dostępem do sieci, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz, a także czasu. To rozwiązanie, dzięki któremu komunikacja z klientami będzie wręcz banalnie prosta, ale będziesz mieć także dostęp do raportów, analiz i bazy danych. 

To prosty i skuteczny sposób na odciążenie zespołu, przy jednoczesnym podniesieniu wydajności jego pracy! 
Sprawdź oprogramowanie do call center polskiej firmy Systell na stronie https://systell.pl/oferta/ 

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie