Zapowiedzi telefoniczne - wizytówka Twojej firmy

Maciej Piwowski
14.04.2021

Troska o pozytywny wizerunek firmy przyświeca specjalistom PR, marketerom oraz naturalnie - właścicielom przedsiębiorstwa. Marketing internetowy to podstawa przy pozyskiwaniu nowych klientów, nic jednak nie zastąpi pierwszego wrażenia, które klienci uzyskują podczas pierwszej styczności z marką. Jakim firmom przyda się taka telefoniczna zapowiedź? O czym warto wtedy pamiętać? 

1. Nagrania lektorskie przydadzą się w każdej firmie

2. Co wpływa na pozytywny wizerunek firmy na infolinii?

Nagrania lektorskie przydadzą się w każdej firmie

Nawiązanie kontaktu telefonicznego z przedstawicielem firmy pozwala potencjalnemu klientowi natychmiast uzyskać odpowiedź na interesujące go pytanie. Zanim jednak połączy się z konsultantem - powitania telefoniczne pozwolą wskazać, z jakim działem firmy warto się skontaktować. Kierowanie połączeń bezpośrednio do osób przypisanych do konkretnych zadań przyniesie szereg korzyści. Mowa tu choćby o powitaniach telefonicznych, podczas których lektor wskazuje numery wewnętrzne kierujące do osób, które mogą zająć się daną sprawą. Dzięki temu osoba, do której zostanie przekierowane połączenie będzie mogła od razu rozwikłać problem nurtujący klienta. To obopólne korzyści, które przyczyniają się do skrócenia czasu w oczekiwaniu na odpowiedź, a takie nagranie lektorskie będzie także stanowiło o profesjonalizmie firmy.

Bank głosów to równie ciekawa opcja, którą można rozważyć podczas planowania takich nagrań. Nagranie lektorskie powitania telefonicznego powinno być poprzedzone dokładnym ustaleniem w firmie tego, co chcemy przekazać klientowi. Warto także rozważyć nagranie powitania np. po angielsku, jeżeli część klientów firmy pochodzi właśnie z zagranicy.

Co jeszcze wpływa na pozytywny wizerunek firmy?

Jeżeli zapowiedź telefoniczna została już przygotowana i nagrana, warto zwrócić uwagę, aby osoba odbierająca telefon nie miała szansy zepsuć tego dopiero co zbudowanego, pozytywnego wrażenia.  Miły głos, odpowiednia dykcja, a przede wszystkim - chęć pomocy, to coś, co jest wysoce cenione przez odbiorców. W obecnych czasach, kiedy konkurencja niemal w każdej branży jest mocno wyczuwalna, przedsiębiorcy powinni zwracać szczególną uwagę na to, aby każdy aspekt podczas kontaktu z potencjalnym klientem był dla niego przyjemny i stanowił zachętę do dalszego korzystania z usług. Taka zapowiedź przyda się każdej firmie, niezależnie od skali prowadzonego biznesu. Małe firmy powinny od początku troszczyć się o kreowanie pozytywnego wizerunku - na tym mogą właśnie opierać budowanie swojej przewagi konkurencyjnej.

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie