Kartki świąteczne a budowanie pozytywnych relacji w biznesie

Jerzy Biernacki
25.01.2024

W dawnych czasach pocztówki stanowiły nieodłączny element celebrowania zbliżających się świąt. Nasi rodzice i dziadkowie chętnie wysyłali je rodzinie, przyjaciołom i partnerom biznesowym, aby w materialny, namacalny sposób złożyć im serdeczne życzenia i przy okazji pokazać, że pamiętają o nich w najważniejszych momentach w roku. Dziś, w dobie internetu, kartki świąteczne są coraz rzadziej wysyłane. Warto jednak powrócić do tej miłej tradycji, zwłaszcza na gruncie biznesowym!

Kartki świąteczne jako jeden z elementów budowania pozytywnych relacji biznesowych

Święta to bardzo ważne dni w roku, które chcemy celebrować w wyjątkowy sposób. W tym wyjątkowym okresie pamiętamy o najbliższych osobach, wręczając im podarunki, planując spotkania i starając się spędzać z nimi jak najwięcej czasu. Ten czas sprzyja także zacieśnianiu relacji biznesowych – to bowiem okres, kiedy jesteśmy szczególnie otwarci na drugiego człowieka oraz doceniamy miłe gesty skierowane w naszą stronę. Narzędziem, które warto w tym celu wykorzystać, są pocztówki.

Kartki świąteczne większości z nas kojarzą się z czasami dzieciństwa. Wiążą się z nimi niezwykle przyjemne wspomnienia oraz całe mnóstwo pozytywnych emocji. Dziś wysyłamy je jednak rzadko – zamiast tego życzenia preferujemy składać przez telefon, Internet lub osobiście. Potencjał kartek warto jednak wykorzystać na gruncie biznesowym, wysyłając je lub wręczając osobiście partnerom biznesowym, pracownikom i innymi ludziom związanym z naszą działalnością. To bardzo miły gest, który z przyjemnością przyjmie każda osoba!

Wręczając kartkę mamy możliwość nie tylko złożyć życzenia wybranym współpracownikom, lecz także wzmocnić pozytywny wizerunek całej firmy, która pamięta o ważnych dla niej ludziach, docenia dotychczasową współpracę z nimi oraz dąży do jej dalszego realizowania w poczuciu wzajemnego szacunku, zaufania i życzliwości.

Z jakiej okazji warto wręczać świąteczne kartki? Jakie akcesoria wybrać?

Kartka świąteczna może zostać wręczona w różnych okolicznościach. Świętem, które najbardziej kojarzy się nam z ich wysyłaniem i otrzymywaniem, jest oczywiście Boże Narodzenie. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby przygotować spersonalizowane, firmowe kartki z życzeniami także na Wielkanoc i inne święta, w tym m. in. na walentynki, z okazji Nowego Roku czy ważnych wydarzeń w życiu firmy. Można je dostarczyć adresatom w dowolny sposób, w tym np. wykorzystując do tego celu tradycyjną pocztę, wręczyć osobiście lub dołączyć do przesyłki z zamówieniem lub podarunkiem.

W celach biznesowych warto sięgnąć po spersonalizowane kartki świąteczne z logo firmy. Można je zamówić online w dowolnej liczbie egzemplarzy i atrakcyjnej cenie. Kartki są dostępne w różnych formatach, rozmiarach oraz stylach, co pozwala na ich dopasowanie zarówno do budżetu, jak i preferencji każdej firmy. Na szczególną uwagę zasługują akcesoria wycinane laserowo – to piękne, estetyczne i oryginalne kartki, w których wnętrzu mogą znaleźć się gotowe, wydrukowane życzenia. Do każdej dołączona jest koperta, w którą wystarczy włożyć kartkę i przekazać ją osobom, którym chcemy w piękny i klasyczny sposób wyrazić swoją wdzięczność za dotychczasową współpracę.

Informacja prasowa

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie