Wiosna i lato to wdzięczny czas na zwiększanie świadomości marki za pomocą oryginalnych i kreatywnych gadżetów reklamowych. Sprawdź, na jakie produkty warto postawić w nadchodzących miesiącach, aby jak najlepiej przygotować swoją firmę do działań marketingowych.
Niezależnie od tego, w jakim wieku są Twoi klienci, z pewnością w okresie wiosenno-letnim korzystają z toreb i plecaków. Czy to podążając na zajęcia z jogi, idąc na zakupy, jadąc na koncert ukochanego zespołu czy spotykając się z przyjaciółmi w ulubionym barze.
Plecaki reklamowe, które najlepiej spełniają swoją funkcję zarówno z perspektywy klienta, jak i firmy, są estetyczne i w dyskretny sposób reklamują markę. Dodatkowo, muszą być dopasowane do potrzeb i gustów użytkowników. Bez wątpienia inne oczekiwania względem plecaka mają młodzi studenci, a inne rodzice z dziećmi. Projektując torbę lub plecak warto zatem mieć na uwadze przede wszystkim personę klienta. W dostarczeniu najwyższej jakości rozwiązań pomoże doświadczona firma specjalizująca się w przygotowywaniu gadżetów reklamowych.
Lato to czas, kiedy chcemy jak najdłużej cieszyć się ciepłem i słońcem. Warto jednak zachęcać klientów do tego, aby robili to odpowiedzialnie. Niezależnie od profilu działalności naszej firmy dobrze jest wspierać klientów w budowaniu prozdrowotnych nawyków. Okulary przeciwsłoneczne efektywnie chroniące przed promieniami UVA i UVB, jak również czapki z daszkiem i kapelusze przeciwsłoneczne to doskonały pomysł na prezent dla klientów w okresie przedwakacyjnym.
Okulary z nadrukiem są stylowym dodatkiem do wakacyjnego stroju - podobnie jak w przypadku plecaków, również i tutaj warto zapoznać się z gustami klientów i wybrać modne wzornictwo i kolorystykę. W ten sposób zwiększamy szansę na to, że nasze produkty będą używane - a w końcu na tym nam zależy, gdy planujemy budżet na gadżety reklamowe.
Doskonałym pomysłem na gadżety reklamowe w okresie wiosenno-letnim są produkty, które pełnią praktyczne funkcje w samochodzie. Czy to w czasie majówki, czy weekendu Bożego Ciała, czy następnie w trakcie wyjazdów wakacyjnych - ładowarki bezprzewodowe, organizery do bagażnika czy uchwyty na tablet dla dzieci z pewnością okażą się przydatne.
Jeśli chcemy naszym klientom kojarzyć się z bezpieczeństwem i wzmocnić postrzeganie naszej marki w tym zakresie, możemy zaproponować młotki bezpieczeństwa, kompletne apteczki samochodowe, zestawy narzędzi ratunkowych, odblaskowe kamizelki czy latarki bezpieczeństwa. Wszystkie te przedmioty z pewnością zyskają duże zainteresowanie i będą użytkowane przez klientów doceniających przezorność naszej marki.
Firm produkujących gadżety reklamowe jest wiele - nie oznacza to jednak, że każda z nich jest warta naszej współpracy. Najlepiej zwracać się do marek, które na rynku działają już od co najmniej kilku lat i dostarczają produkty bardzo dobrej jakości. Gadżety marketingowe, które nie są odporne na typowe użytkowanie, są wykonane w nieestetyczny sposób czy po prostu niedziałające, nie tylko nie będą używane przez naszych klientów, ale wręcz mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie naszej marki. I odwrotnie - gadżety wysokiej jakości, estetyczne i praktyczne będą wzmacniały dobre skojarzenia związane z marką.
Informacja prasowa