Czekoladki reklamowe z logo jako słodka promocja firmy

Jerzy Biernacki
06.11.2020

Istnieje wiele sposobów, aby pozostać w pamięci klientów na dłużej, a jednym z nich jest umieszczenie loga firmy na gadżetach reklamowych. Drobne prezenty dla kontrahentów są powszechnie stosowaną praktyką i chyba każdy dostał kiedyś firmowy długopis czy pendrive. To właśnie artykuły biurowe są najczęściej wykorzystywane w celach promocyjnych ze względu na ich praktyczny charakter. Warto jednak zastanowić się, czy zamiast kolejnego notesu lepszym rozwiązaniem nie będzie słodki upominek w postaci czekoladek reklamowych z logo firmy.

  1. Czekoladki reklamowe z logo firmy - kiedy sięgnąć po tę formę promocji?
  2. Personalizacja opakowania słodyczy reklamowych
  3. Czekoladki z napisem wykonanym na zamówienie

Słodka promocja ucieszy nie tylko wielbicieli czekolady, ale także estetów, który cenią oryginalne praliny. Czekoladki Karmello wyróżniają się jakością i ciekawymi formami, a dodatkowo są zamknięte w estetycznym opakowaniu. Dzięki takiemu prezentowi klienci otrzymają sygnał, że firma konsekwentnie buduje swój elegancki wizerunek.

1. Czekoladki reklamowe z logo firmy - kiedy sięgnąć po tę formę promocji?

Okolicznościowy prezent dla kluczowych klientów, pamiątka z okazji jubileuszu firmy, upominki rozdawane podczas targów, szkoleń lub promocji nowych produktów – okazji, by czekoladki reklamowe z logo stały się wizytówką firmy, można znaleźć naprawdę sporo. Warto wykorzystać je też podczas wewnętrznych uroczystości. Pracownicy na pewno docenią słodki prezent, który będzie znakiem zaangażowania firmy w budowanie zgranego zespołu.

2. Personalizacja opakowania słodyczy reklamowych

Ręcznie robione praliny wymagają wyjątkowej oprawy. Dbałość o estetykę opakowania czekoladek Karmello to znak rozpoznawczy firmy i warto wykorzystać ten atut podczas planowania promocji własnego przedsiębiorstwa. Logo może znaleźć się nie tylko na samych czekoladkach, ale także na opakowaniu lub obwolucie. Dopełnienie będzie stanowić wybrana ozdobna wstążka bądź sznurek. Możliwość personalizacji opakowania czekoladek to duży atut, bo jego wygląd może nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy.

3. Czekoladki z napisem wykonanym na zamówienie

Jeszcze ważniejsza od opakowania jest jego zawartość, czyli czekoladki, które powinny zaskoczyć klientów smakiem, ale również oryginalnym wyglądem. Napis wykonany na zamówienie to najlepszy sposób, by słodki upominek zapadł w pamięć. Czekoladki reklamowe z logo staną się słodką wizytówką, która może zostać uzupełniona o inne praliny z oferty Karmello. Wspólnie stworzą niepowtarzalny zestaw dopasowany do okazji.

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie