Akcja serwisowa związana z zaworem EGR

Mateusz Nowak
29.08.2019

Do bardzo wielu osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną dotarły w ostatnim czasie informacje dotyczące przypadków awarii występującej w określonych modelach samochodów marki BMW. W medialnych doniesieniach oraz w komentarzach internautów fakty mieszają się z plotkami i nieprawdą. Wszakże w Internecie każdy może napisać niemalże wszystko- trzeba podchodzić z dystansem do niektórych rewelacji. Warto skupić się na faktach i potwierdzonych informacjach. Dzięki temu będziemy mogli wyrobić sobie obiektywną opinię, która będzie oparta na faktach i merytorycznych argumentach. W gąszczu różnych informacji warto dociekać prawdy.

Awaria w samochodach marki BMW. Jak wygląda prawda.

Jakiś czas temu niektórzy użytkownicy samochodów marki BMW zaczęli sygnalizować pewne problemy, w Korei Południowej doszło nawet do przypadków samozapłonu samochodu. Firma zareagowała momentalnie i dołożyła wszelkich starań, żeby zbadać sprawę, wyjaśnić źródło awarii i zapobiec potencjalnym, przykrym konsekwencjom. Wyszło na jaw, że za całe zamieszanie odpowiada wadliwa chłodniczka zaworu recyrkulacji spalin EGR. Wyciekał z niej glikol, ta dysfunkcja prowadziła do podnoszenia się temperatury pod maską samochodu- a w skrajnych przypadkach nawet do samozapłonu. Producent jednak postanowił zareagować w sposób zdecydowany, tak żeby zapobiec wielu, przykrym konsekwencjom.

Akcja serwisowa BMW

Wszystkie egzemplarze samochodów, w których potencjalnie może wystąpić awaria zaworu EGR zostaną skierowane przez producenta na specjalistyczną diagnostykę. W razie wykrycia wadliwej części zostanie ona wymieniona na nową i sprawną. Oczywiście, klient nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów. Za wszystko zapłaci producent samochodów marki BMW. Do klientów należy jedynie podjęcie decyzji o udaniu się do wskazanego punktu serwisowego w celu postawienia stosownej diagnozy.

To czy naszych samochód znajduje się w grupie ryzyka (kwalifikując się tym samym na przegląd w ramach akcji), możemy sprawdzić na stronie internetowej producenta lub w salonie, gdzie kupowaliśmy samochód.

To wszystko jest bardzo proste, a dzięki temu możemy zapobiec różnego rodzaju nieprzyjemnościom.

Profilaktyka na drogach jest kwestią bardzo ważną.

Akcja serwisowa BMW to dowód ogromnej odpowiedzialności producentach samochodów marki BMW. Akcja głośna i ponad wszelką wątpliwość wyznaczająca standardy w zakresie podejścia do bezpieczeństwa własnych klientów.

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie