Budowanie marki firmy jest długotrwałym procesem, w którym trudno jest uniknąć jakichkolwiek kosztów. Można natomiast tak zaplanować działania, aby stosunek wkładu finansowego do spodziewanych efektów był jak najkorzystniejszy. Idąc tym tropem nie możemy pominąć kwestii gadżetów reklamowych. Choć wielu przedsiębiorców kojarzy je tylko przez pryzmat niewiele wartych drobiazgów, to w rzeczywistości pełnią one bardzo ważną funkcję w strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku marki przedsiębiorstwa. Dlaczego? Sprawdź najważniejsze argumenty.
Każdy lubi dostawać prezenty, niezależnie od statusu majątkowego, pozycji społecznej czy relacji, jakie łączą go z promowaną marką. Dlatego gadżety reklamowe świetnie sprawdzają się w procesie budowania wizerunki od podstaw, jak i wzmacniania go w oczach już pozyskanych klientów.
Inwestując w estetyczne, funkcjonalne gadżety możesz mieć pewność, że klienci pozytywnie na nie zareagują, to przełoży się na postrzeganie Twojej marki biznesowej.
Nie oszukujmy się: na zakup gadżetów reklamowych, zwłaszcza z wyższej półki, mogą sobie pozwolić tylko dobrze zarządzane firmy, które osiągają regularne przychody i po prostu stać je na finansowanie działań marketingowych. Dokładnie tak samo myślą klienci i kontrahenci, których obdarujesz gadżetami.
Jest to bardzo prosty i wcale nie taki drogi sposób na to, aby dać znać, że Twoja firma jest na etapie dynamicznego rozwoju, świetnie radzi sobie na rynku i jest solidnym partnerem, z którym warto utrzymywać długofalowe relacje biznesowe.
Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny – poza tymi dostępnymi w katalogach producentów możesz również zdecydować się na opcję wyprodukowania gadżetów na indywidualne zamówienie. To pozwala dopasować charakter upominku do wizerunki marki, jaki chcesz zbudować w oczach klientów.
Przykładowo: wręczając klientom metalowe długopisy z grawerem, galanterię skórzaną czy dobrej klasy alkohol zasugerujesz, że masz markę premium. Z kolei tanie gadżety reklamowe mogą ośmielić mniej zamożnych klientów do zapoznania się z Twoją ofertą, która jest konkurencyjna cenowo.