W Polsce z internetu za pomocą smartfonów - według danych PBI - korzysta około 24 miliony ludzi. Liczba ta z czasem z pewnością będzie rosnąć, jeśli bierzemy pod uwagę, jak mocno stechnologizowane są nadchodzące pokolenia. Dla firm to czytelny sygnał, że muszą być obecne nie tylko w internecie, ale również na urządzeniach swoich potencjalnych klientów. Jest to możliwe, gdy firma inwestuje w aplikację mobilną. Dowiedz się, jakie korzyści może przynieść aplikacja dla Twojego biznesu.
Z dużym prawdopodobieństwem Twoja konkurencja już wykorzystuje możliwości aplikacji mobilnych. Sklepy internetowe, restauracje, startupy, sieci społecznościowe, sektor finansowy - obecność ich aplikacji na naszych urządzeniach jest już standardem, co dowodzi, że klienci wręcz oczekują, że firmy będą je budować. To już nie tylko kwestia prestiżu, ale konieczność. Nowoczesne, responsywne aplikacje mogą znacząco wpłynąć na wzrost Twojej firmy oraz jej wizerunek i skuteczność działań marketingowych.
Użytkownicy smartfonów, którzy pobiorą Twoją aplikację i będą z niej korzystać, to nie tylko Twoi klienci, ale społeczność. Inaczej mówiąc, są to osoby, które skupiają się wokół Twojej marki. Dzięki temu możesz łatwiej i szybciej poznać ich potrzeby, co jest kluczowe w jeszcze skuteczniejszym docieraniu do odbiorców. Ponadto aktywna społeczność to świetny impuls i inspiracja do rozwoju biznesu.
Chcesz, aby Twoi klienci natychmiast wiedzieli o wszelkich akcjach promocyjnych, nowych produktach lub usługach? Dzięki aplikacji mobilnej, która może wysyłać powiadomienia push, możesz szybko dotrzeć z ważnymi informacjami, aby zachęć użytkowników do dokonania akcji, np. zakupu w ramach czasowo ograniczonych promocji czy zapisania się na usługę.
Aplikacje mobilne dla firm (zobacz: https://greenparrot.pl/software-house/uslugi/aplikacje-mobilne/) nie muszą być tworzone tylko z myślą o potencjalnych klientach, ale powstają także dla pracowników. W firmach, gdzie smartfony służbowe są normą (bez względu na system operacyjny), pracownicy mogą szybciej i sprawniej wykonywać swoje obowiązki. Aplikacje mobilne sprawdzą się w przemyśle, medycynie, branży kurierskiej czy w szeroko rozumianych mediach - wszędzie tam, gdzie cyfryzacja jest niezbędna.
Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz bilety, a może oferujesz usługi. Wygodna i użyteczna aplikacja mobilna pomoże Ci w zwiększeniu sprzedaży. Jest prostsza w użyciu niż mobilna wersja strony internetowej, lepiej dopasowuje się do różnych urządzeń. Popularność zakupów w Sieci rośnie. Według raportu Gemius i Izby Gospodarki Elektronicznej 77% Polaków w 2020 przynajmniej raz skorzystało z tej formy zakupów. Twoi klienci już tu są - czas, abyś stworzył dla nich wygodną aplikację mobilną.
Jeśli zdecydujesz się na zlecenie stworzenia aplikacji mobilnej dla firmy, to pamiętaj, że cena nigdy nie powinna być najważniejszym kryterium wyboru. Zbyt tanie aplikacje mogą być wadliwe, a ich proces tworzenia może rozciągać się w nieskończoność. Nie chodzi o to, aby stworzyć jakąkolwiek aplikację mobilną. W Develtio budujemy aplikacje (zarówno na iOS, jak i Androida), które nie tylko wyróżnią się spośród innych, ale przede wszystkim będą realizować założony cel biznesowy. Skontaktuj się z nami - razem znajdziemy rozwiązanie, które pomoże Twojemu biznesowi na stałe zaistnieć w świecie mobilnych aplikacji.
Artykuł partnera