System CMR jest doskonałym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które chcą usprawnić swoje relacje z klientami oraz wygodnie zarządzać całą firmą z dowolnego miejsca. Jednak taka możliwość może budzić w nas niepewność o bezpieczeństwo danych oraz informacji kluczowych dla firmy. Czym zatem jest system CMR i czy jest on bezpieczny? O tym opowiemy poniżej.
System CMR pozwala w efektywny sposób zarządzać relacjami z obecnymi klientami lub też tymi potencjalnymi. System CMR pozwala na prowadzenie statystyk oraz dokonywania analizy relacji między firmą, a klientami. Bezpieczny system crm wfirma.pl umożliwia przechowywanie danych naszych klientów, takie jak numery telefonów, adresy mailowe, czy też stanowiska klientów w danej firmie. Co więcej, system CMR może automatycznie pozyskiwać i zapisywać w pamięci informacje kontrahentów zawarte w serwisach takich jak LinkedIn, czy znajdujących się w KRS. Dzięki temu w szybki sposób zgromadzimy podstawowe dane o naszych kontrahentach. Warto też pamiętać, że system CMR może być wykorzystywany przez różne działy w przedsiębiorstwie. Począwszy od sprzedaży, marketingu, a skończywszy na kadrach i zarządzaniu relacjami z klientem. Pamiętajmy, że system CMR doskonale sprawdzi się zarówno w małych, jak i dużych firmach. System CMR wykorzystywany w małych firmach nie odbiega znacznie od funkcjonalności tego przeznaczonego dla dużych przedsiębiorstw. Jest on dostosowany do potrzeb i działań mniejszych firm, przez co doskonale spełnia swoje zadnie i pomaga w zarządzaniu informacjami.
Dane w systemie CMR on-line są dostępne dla każdego, kto jest upoważniony do wglądu w nie, o każdej porze dnia oraz z dowolnego miejsca. Dlatego też pojawia się pytanie o ich bezpieczeństwo. Jednak systemy CMR posiadają specjalistyczne zabezpieczenia, które dają nam gwarancję bezpieczeństwa naszych danych. Dane naszej firmy są równie dobrze, jak nie lepiej zabezpieczone od tych zawartych lokalnie na komputerach w firmie. Dane w systemie CMR są szyfrowane za pomocą SSL, co zapewnia poufność przesyłanych danych. Co więcej, do zabezpieczeń danych w systemach CMR wykorzystuje się:
Dodatkowo, sposób przechowywania danych w systemach są zgodne z wymaganiami ustawy o ochronie danych osobowych.
Przede wszystkim wdrożenie systemu CMR pozwala nam na utrzymanie oraz zwiększenie więzi z klientem. Dzięki obsłudze na najwyższym poziomie, jaką umożliwia nam system CMR, zyskujemy większą lojalność oraz zaufanie naszych klientów. Dzięki systemom CMR dane o kliencie, statusie zamówienia, historii rozmów, czy też zgłoszone przez klienta problemy są dostępne w jednym miejscu. To z kolei pozwala na szybką reakcję, która świadczy o naszym profesjonalizmie. Warto też wiedzieć, że w systemach CMR zapisywany jest cały przebieg obsługi klienta, począwszy od momentu złożenia zamówienia przez klienta, poprzez sprzedaż i płatność. Zgromadzona wiedza pozwala budować nam przewagę konkurencyjną, zredukować koszty związane z prowadzonymi działaniami oraz maksymalizować zysk przedsiębiorstwa.
Artykuł partnera