Wykorzystaj managera Allegro we własnym sklepie internetowym

Jerzy Biernacki
19.04.2022

Poszukując nowych rozwiązań mających na celu dotarcie do zwiększonej liczby klientów, warto zdecydować się na wystawienie swoich produktów nie tylko za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, ale także na zewnętrznych platformach sprzedażowych. Wielu przedsiębiorców korzystających z tego rozwiązania może pochwalić się znacznym wzrostem sprzedaży. Wdrożenie przedmiotów na strony oferujące sprzedaż jest niezwykle proste, jednak czasochłonne. Dlatego w takim przypadku pomocny może okazać się menadżer Allegro, narzędzie zaoferowane przez Apilo (daw.ErpBox), które automatyzuje sprzedaż i zarządzanie nią.

Produkty sklepowe w serwisach aukcyjnych

Popularność serwisów aukcyjnych jest coraz większa. Konsumenci, zamiast szukać pojedynczych przedmiotów na różnych stronach internetowych, zdecydowanie wolą miejsca, które skupiają w sobie różne kategorie, co ułatwia zakupy, a dodatkowo pomaga zaoszczędzić czas. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, już teraz warto wdrożyć tego typu działania do swoich usług i zintegrować witrynę aukcyjną ze sklepem internetowym za pomocą platformy Apilo (daw.ErpBox). W ten sposób będziesz mógł kontrolować na bieżąco sprzedaż i stany magazynowe, a system większość działań wykona za pracowników, oszczędzając cenny czas na wykorzystany na obsługę pojedynczego klienta. 

Menadżer Allegro – narzędzie do zarządzania ofertami pozwala na:

  • Sortowanie ofert po aukcjach, cenach i dostępnych ilościach
  • Automatyczne wycofywanie aukcji w przypadku braków magazynowych
  • Standaryzowanie opisów
  • Standaryzowanie szablonów aukcji
  • Automatyczne wypełnianie formularzy z dostępnych parametrów produktów
  • Dopasowywanie działań do aktualnych wytycznych nałożonych przez serwis aukcyjny
  • Dodawanie zdjęć produktowych z dostępnej bazy
  • Promowanie aukcji poprzez pogrubienie, podświetlenie lub wyróżnienie

Wprowadzenie działań, jakie umożliwia menadżer Allegro, pozwala ujednolicić wystawiane przedmioty poprzez zastosowanie tego samego szablonu do wszystkich ofert, co przełoży się na przejrzystość i lepszy wygląd, często doceniany przez klienta. 

Bieżąca aktualizacja danych

Istotnym elementem wdrożonym przez Apilo (daw.ErpBox) i wykorzystanym również w narzędziu manager Allegro - sprawdź, jest ciągła aktualizacja i dopasowywanie ustawień do zmieniających się standardów ustalonych przez serwis sprzedażowy. Poprzez takie działanie nie musisz martwić się o kontrolę cen konkurencji, zmiany stawek przewoźników czy inne sytuacje, które wymagałyby interwencji.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie