Szybsza komunikacja w biznesie to większe korzyści. Poznaj skuteczne narzędzia

Marek Szydełko
06.06.2023

System elektronicznej wymiany dokumentów usprawnia komunikację z klientami i partnerami, dając nam nieograniczony dostęp do niezbędnej dokumentacji, również spoza biura. Poznaj wszystkie możliwości i zalety platformy Edi Lite i przekonaj się, ile możesz zaoszczędzić, wdrażając to rozwiązanie w swoim przedsiębiorstwie.

Platforma do wymiany danych w firmie

System EDI to nic innego, jak platforma online, za pośrednictwem której możemy komunikować się z naszymi kontrahentami i partnerami biznesowymi, a także w szybki i bezproblemowy sposób przygotowywać i przesyłać niezbędne do prowadzenia firmy dokumenty. Co więcej, program pozwala nam nie tylko przechowywać te dane, które powstają z jego wykorzystaniem, lecz tak naprawdę gromadzić całą firmową dokumentację. Wystarczy zintegrować go z wdrożonym w przedsiębiorstwie system biurowym.

Co potrafi system EDI Lite?

Platforma B2B do wymiany danych w formie cyfrowej EDI Lite to rozwiązanie oferowane przez Paperless Lite – lidera na polskim rynku paperless. System ten powstał z myślą o umożliwieniu przedsiębiorcom prowadzenia firmy bez papieru, co oczywiście niesie za sobą korzyści ekologiczne. Nie są to jednak jedyne plusy wynikające z jego stosowania. Serwis podnosi bowiem efektywność przepływu dokumentacji w biznesie – zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i w kontaktach z klientami. Przynosi też oszczędność czasu, poprzez uproszczenie procesu wystawiania zamówień, faktur czy korekt. Daje także możliwość łatwego monitorowania obiegu dokumentów, w tym także sprawdzenia czy przesłana przez nas wiadomość została odczytana przez odbiorcę.

Wymiana dokumentów online i jej zalety

System Edi Lite zapewnia wielowymiarowe oszczędności, związane zarówno z samą redukcją zużycia papieru, jak i usprawnieniem procesów biznesowych i skuteczniejszą oraz szybszą komunikacją. Jeżeli prowadzimy biznes wymagający od nas ciągłej wymiany danych i dokumentów z kontrahentami z różnych zakątków Polski, możliwość skrócenia tych procesów do zaledwie kilku minut z całą pewnością pozwoli podnieść wydajność naszego interesu. Z kolei uproszczony system wystawiania niezbędnej dokumentacji przełoży się na szybszą realizację zamówień, szczególnie jeżeli dołożymy do tego nieograniczony dostęp do platformy, do której możemy zalogować się w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca. Ale to nie koniec, bo klient obsłużony dobrze i bez zbędnej zwłoki, to klient zadowolony, który dużo chętniej do nas wraca, by ponownie skorzystać z naszej oferty.

Dokumenty obsługiwane przez EDI Lite

Na platformie możemy przechowywać, przygotowywać, edytować, a także przetwarzać i przesyłać różnego rodzaju dokumenty. Możemy tworzyć tu zamówienia, jak również wystawiać dowody zakupu, korekty, noty księgowe czy noty korygujące. Za pomocą EDI Lite jesteśmy też w stanie awizować dostawy. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, całą dokumentację wraz z innymi załącznikami, możemy bez problemu przesłać do naszych klientów lub partnerów. Co więcej, o wszystkich ważnych zdarzeniach mających miejsce w systemie poinformują nas wyskakujące powiadomienia.

Informacja prasowa

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie