Standy reklamowe - sposób na przyciągnięcie uwagi klienta

Marek Szydełko
29.04.2022

Standy ekspozycyjne to obecnie jedne z chętniej wybieranych nośników reklamy zewnętrznej, które z powodzeniem można dopasować do indywidualnych potrzeb z uwzględnieniem m.in. konkretnych wymiarów i wyglądu. Stąd też zaliczane są do grupy materiałów POS, których zadaniem jest wspieranie sprzedaży. Ze względu na ich przeznaczenie, zazwyczaj do ich produkcji wykorzystuje się dość wytrzymałe kartony, które pokrywane są wysokiej jakości nadrukiem, zazwyczaj w postaci charakterystycznych dla danej firmy elementów takich jak np. logo.

Standy reklamowe to tak naprawdę różnego rodzaju stojaki, z których obecnie bardzo często korzystają firmy w celu promowania i eksponowania zarówno oferowanych produktów, jak i usług. Nic więc dziwnego, że zazwyczaj umieszcza się na nich logo marki, choć niektóre przedsiębiorstwa decydują się na zastosowanie grafiki w postaci różnych elementów, będących charakterystycznymi dla prowadzonej działalności.

Ze względu na ich dużą uniwersalność, funkcjonalność, a także praktyczność z powodzeniem można je wykorzystać w wielu różnych miejscach, tym bardziej że można na nich również zamieścić szereg informacji skierowanych do klientów, które mają za zadanie przyciągnięcie uwagi, a następnie wypromowanie marki. Dzięki temu, że stojaki reklamowe nie posiadają żadnych określonych standardów, firmy mają możliwość ich dostosowanie do konkretnych potrzeb i oczekiwań.

Standy ekspozycyjne – zalety ich stosowania

Niezależnie od tego, jaki stand kartonowy zostanie przez nas wybrany, niezmiennym pozostaje nie tylko pełniona przez wspomniany materiał POS rola, jaką jest promowanie produktów lub usług oferowanych przez daną markę, ale także korzyści, jakie dają. Mowa w tym momencie głównie o takich zaletach jak:

- Atrakcyjna cena – dzięki temu, że zazwyczaj do ich produkcji wykorzystuje się lekką i wytrzymałą tekturę falistą, mamy do czynienia z tanimi materiałami reklamowymi. Stąd też doskonale sprawdzają się w przypadku sezonowej ekspozycji produktu.

- Różnorodność wzorów – szeroka gama wzorów oraz kształtów sprawia, że można je dopasować zarówno do najróżniejszych wymagań firmy, jak i specyfiki towaru eksponowanego za pomocą standu.

- Ekologiczne rozwiązanie – zastosowanie przyjaznego dla środowiska materiału, który można poddać recyklingowi, sprawia, że firma nie generuje kolejnych odpadów.

- Łatwy transport i montaż – dzięki temu, że mamy do czynienia z materiałami lekkimi, przeznaczonymi do samodzielnego złożenia, ich transport oraz montaż jest łatwy i nie stanowi żadnego wyzwania.

- Skuteczne przyciąganie uwagi klienta – kolorowy stojak reklamowy, niezależnie od tego, czy zostanie umieszczony np. przy kasie, czy też w innym miejscu, potrafi przykuć uwagę praktycznie każdego klienta, co nie tylko zachęca do zakupu towaru, ale także zwiększa rozpoznawalność marki.

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie