Maseczki firmowe z logo – praktyczny sposób na reklamę

Marek Szydełko
23.11.2020

Gadżety firmowe już na stałe wpisały się w naszą polską rzeczywistość. Od lat przy okazji różnych wydarzeń czy akcji promocyjnych potencjalni klienci są obdarowywani różnego rodzaju rzeczami z widocznym logo danej firmy. Obecnie do gry wchodzą maseczki firmowe z logo. Pomysł ciekawy i praktyczny jednocześnie. Choć zapewne nie wszystkim może się podobać.

Przeczytaj nasz artykuł a dowiesz się:

  • Dlaczego gadżety reklamowe cieszą się tak dużą popularnością
  • Maseczki firmowe z logo- gadżet reklamowy jako sposób na reklamę i reakcję na aktualną sytuację

Już od dłuższego czasu gadżety reklamowe stały się elementem, bez którego wiele firm nie wyobraża sobie kampanii promocyjnych. Przedmioty z widocznym logo są rozdawane w trakcie branżowych targów, z okazji czasowych promocji, w podziękowaniu za zakup większej ilości produktów i temu podobnych okazji.

Klienci lubią gadżety reklamowe i doceniają ich oryginalność

Polscy przedsiębiorcy już jakiś czas temu zdali sobie sprawę, że gadżety reklamowe są dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów i ocieplenie wizerunku firmy. Rzeczy z logo firmy pozwalają nawiązać pierwszy kontakt z klientem. Konsumenci, którzy otrzymują tego rodzaju podarunek, czują się dostrzeżeni i jednocześnie zaintrygowani. Niezobowiązujący gest w postaci wręczenia darmowego gadżetu reklamowego to sposób na zapisanie się w pamięci potencjalnego klienta.

Przedsiębiorcy od lat, w niemal każdej branży, zamawiają produkty z firmowym logo. Mogą to być kubki, smycze do kluczy, podkładki pod myszkę komputerową, koszulki, torby na zakupy wielokrotnego użytku, cukierki opakowane w papierki z logo danej firmy i wiele innych ciekawych przedmiotów, na który można umieścić znak firmowy. Przedsiębiorcy oraz współpracujące z nimi agencje PR wciąż szukają nowych i oryginalnych rozwiązań w tym zakresie.

Gadżet reklamowy jako sposób na autopromocję i dopasowanie do aktualnych potrzeb rynkowych

Maseczki firmowe z logo to najnowszy pomysł na gadżet reklamowy. Z pewnością wzbudza on dość duże emocje ze względu na aktualną sytuację pandemiczną. Jednocześnie jest przykładem tego, że tworząc gadżet reklamowy, można podarować potencjalnemu klientowi coś praktycznego i bardzo potrzebnego w obecnej sytuacji. Być może dla części klientów będzie to gest troski, który jeszcze bardziej przyciągnie takie osoby i zachęci do dokonania zakupu produktów bądź usług danej firmy. Proponując tego rodzaju przedmiot reklamowy, firma kreuje swój wizerunek przedsiębiorstwa troszczącego się o los świata i potencjalnych klientów.

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie