Kiedy najlepiej skorzystać z pakietu reklam rekrutacyjnych AD+HR?

Antoni Kwapisz
07.09.2021

Rozpocząłeś działania, mające na celu usprawnienie procesów rekrutacyjnych w Twojej firmie, ale efekty nie są zadowalające? Zależy Ci na dotarciu do osób, które nie szukają pracy aktywnie? Chcesz dotrzeć do wielu osób o konkretnej specjalności lub umiejętnościach? Jeśli na te pytania odpowiedziałeś „TAK”, reklamy rekrutacyjne AD+HR są dla Ciebie!

Pakiety reklam rekrutacyjnych AD + HR na nowo definiują kwestię procesów rekrutacyjnych. Dzięki nim z łatwością dotrzesz na wybranym przez siebie obszarze do wielu osób o konkretnych umiejętnościach. To narzędzie może wpierać rekrutację pracowników ze znajomością języków obcych (np. j. niemieckiego, j. hiszpańskiego, czy j. czeskiego), inżynierów, technologów, osób z sektora finansów i księgowości. JEST TO DOSKONAŁE NARZĘDZIE DO REKRUTACJI SPECJALISTÓW W SEKTORZE SSC/BPO, CALL CENTER.

Zachęcamy potencjalnych kandydatów do wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych, gdy ci są połączeni z Internetem. Komputer, telefon, tablet – niezależnie od urządzenia reklamy, których zadaniem jest wsparcie rekrutacji, wyświetlają się na blisko 2 000 serwisach internetowych. Lokalne i ogólnopolskie portale, media społecznościowe, strony www i aplikacje mobilne – korzystamy z najpopularniejszych miejsc w sieci.  A wszystko po to, żebyś finalnie znalazł pożądanego pracownika.

AD+HR przyspiesza proces rekrutacyjny, przyciągając uwagę kandydatów o zbliżonym profilu z wyznaczonej branży. W ramach Kampanii AD+HR emitowana jest spersonalizowana internetowa kampania reklamowa, kierująca wzrok specjalistów na wybrane ogłoszenie o pracę.

Doskonale sprawdzamy się przy rekrutacjach pracowników z konkretnymi preferencjami językowymi. Poszukujesz osób ze znajomością języka angielskiego, hiszpańskiego, a może francuskiego? Pomożemy Ci do nich dotrzeć. Potrafimy określić językowy potencjał rekrutacji dzięki innowacyjnym metodom działania.

Nasze algorytmy zbierają dane i filtrują setki informacji na temat potencjalnych kandydatów. Spośród nich selekcjonujemy tych, którzy odpowiadają profilowi, wyróżniają się poszukiwaną cechą lub umiejętnością określoną przez Klienta. Potrafimy dotrzeć do nieosiągalnych w standardowy sposób specjalistów. Zainteresowanie procesem rekrutacyjnym Java Developerów lub doradców BOK z biegłym niemieckim, francuskim czy hiszpańskim? W tym wyręczamy naszych klientów poprzez AD+HR.

Warto pamiętać, że tylko szczegółowe poznanie sytuacji na rynku pracy pozwoli Ci podjąć przemyślaną decyzję biznesową. Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego istnieje na rynku pracownika i pracodawcy od 2014 roku. Znamy się na ludziach i potrafimy wesprzeć naszych klientów na każdym etapie kontaktu, podpowiedzieć i znaleźć najlepsze rozwiązanie. Jeśli nie jesteś pewien, czy pakiet reklam rekrutacyjnych sprawdzi się w Twoim przypadku, znajdziemy inny sposób, by osiągnąć zamierzony cel.

Wiele międzynarodowych firm szuka najlepszej lokalizacji do rozpoczęcia działalności, otworzenia nowego oddziału w Polsce lub rozszerzenia dotychczasowego o dodatkowy język w ramach współpracy z klientem. Zbadanie możliwości zatrudnienia w danym regionie jest do tego niezbędne. Dlatego oferujemy również inne narzędzia, a każdy klient znajdzie w naszej firmie to, czego szuka.

 

Informacja prasowa

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie