Jak zaplanować konferencję w górach – wskazówki i sugestie dla koordynatorów

Piotr Kowalczyk
23.05.2023

Planujesz konferencję w malowniczej górskiej scenerii? Odkryj kluczowe wskazówki i niezbędne sugestie dla koordynatorów, które pomogą Ci skutecznie zorganizować to wyjątkowe wydarzenie.

Wybierz odpowiednie miejsce

Jednym z kluczowych aspektów podczas planowania konferencji w górach jest dobór właściwej lokalizacji. Ważne jest, aby wybrać miejsce, które jest dobrze skomunikowane, blisko dworca kolejowego czy autobusowego i dróg dojazdowych. Istotne jest także, aby otoczenie obiektu pozwalało skupić się na pracy, a jednocześnie znajdowała się w nim przestrzeń na odpoczynek i wyciszenie się po całym dniu szkoleń. Idealnym miejscem tego typu na konferencję w górach jest Hotel Czarny Potok w Krynicy-Zdroju: https://www.hotelczarnypotok.pl/konferencje/konferencje-w-czarnym-potoku. Usytuowany w malowniczym otoczeniu hotel dysponuje salami konferencyjnymi z widokiem na góry, co umożliwia połączenie pracy z relaksem i podziwianiem piękna przyrody.

Dopasowane menu

Podczas planowania konferencji w górach warto pamiętać o potrzebie dostarczenia odpowiedniego wyżywienia dla uczestników. Dlatego istotne jest sprawdzenie, jakie potrawy są dostępne w wybranej lokalizacji, z uwzględnieniem wszystkich potrzeb żywieniowych. Hotel Czarny Potok oferuje przepyszne wyżywienie, dostosowany do potrzeb gości. W menu znajdują się różnorodne dania, w tym opcje wegetariańskie i bezglutenowe.

Infrastruktura na miejscu

Ważnym elementem podczas organizowania konferencji w górach jest dostarczenie odpowiedniej infrastruktury. Warto upewnić się, że sala konferencyjna jest właściwie wyposażona w sprzęt multimedialny, takie jak: nagłośnienie, komputery, projektory czy oświetlenie, aby prezentacje i wystąpienia były przeprowadzane bez przeszkód. Hotel Czarny Potok zapewnia sale konferencyjne w pełni wyposażone w nowoczesne urządzenia multimedialne oraz dostęp do szybkiego, bezprzewodowego internetu. Sale są modułowe i w łatwy sposób może je dostosować do wielkości grupy.

Zadbaj o atrakcje dla uczestników

Podczas organizowania konferencji w górach warto pamiętać o zapewnieniu rozrywki dla uczestników. Hotel Czarny Potok oferuje szereg atrakcji, takich jak wycieczki po górach, relaks w saunie, basenie czy siłowni. Obsługa hotelu może także zorganizować koncerty i występy artystyczne, biesiady regionalne, seansy filmowe czy wieczory tematyczne jak np. Wieczór kubański, czy kasyno z cyklu James Bond. Dzięki temu uczestnicy chętniej wezmą udział w konferencji oraz będą mogli się zrelaksować i odstresować po wyczerpującej pracy. 

Informacja prasowa

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie