Czym się kierować, wybierając producenta ceramiki reklamowej dla swojej firmy?

Antoni Kwapisz
26.06.2023

Decydujesz się na zamówienie ceramiki reklamowej w formie gadżetów firmowych? To świetny pomysł – logowane kubki czy filiżanki są nie tylko estetyczne, ale także praktyczne. Obdarowani nimi goście i klienci, a także używający ich na co dzień pracownicy, mają okazję do stałego obcowania z przekazem na naczyniu – logotypem, sloganem czy ciekawą grafiką. A której firmie powierzyć realizację zamówienia? Jest ich na rynku tak wiele, że wybór może być naprawdę trudny. Podpowiadamy, jakimi kryteriami się kierować, aby cieszyć się z produktu wysokiej jakości.

Twój kubek – twój wybór. Dostępność wielu opcji

W pierwszej kolejności przyjrzyj się ofercie firmy. Jak wiele modeli kubków, filiżanek czy szklanek masz do wyboru? Jeśli są to dwa czy trzy standardowe typy – lepiej poszukaj dalej – i to nawet wówczas, gdy na początku chcesz kupić najprostszy model. Bardzo prawdopodobne, że podczas przyszłych zakupów zdecydujesz się na inną opcję – a firma będzie już dysponowała odpowiednią matrycą.

Look book nie tylko dla branży modowej. Poprzednie realizacje

Firma nie udostępnia na swojej stronie czy w mediach społecznościowych zdjęć poprzednich realizacji? Prawdopodobnie nie ma się czym pochwalić i lepiej omijać ją z daleka. Zdecyduj się na współpracę tylko z producentem, które z dumą prezentuje owoce swojej pracy. Doskonały przykład takiego postępowania znajdziesz na https://ceramika-reklamowa.com.pl/realizacje/. Wizualizacje najczęściej wyglądają świetnie i dopiero autentyczne zdjęcie realnego produktu pozwala zweryfikować jakość wykonania.

5/5. Dobre opinie poprzednich klientów

Firmy pewne jakości swoich produktów najczęściej nie mają problemu z publikowaniem opinii czy umożliwianiem wystawiania ocen. Jeśli więc przedsiębiorstwo nie istnieje w Internecie, w mediach społecznościowych ani nawet w formie pinezki na mapach Google, to warto ostrożnie podejść do jego oferty. Wybierz wykonawcę cieszącego się dobrymi opiniami.

Do odbioru za tydzień czy za miesiąc? Terminy realizacji

Idealnie byłoby zamawiać gadżety z wielomiesięcznym wyprzedzeniem, aby oczekiwać na nie w spokoju. Jak jest w praktyce – każdy wie najlepiej. Najczęściej mamy do czynienia z sytuacjami pilnymi i wówczas kluczową zmienną staje się termin realizacji. Jeśli firma, w której chcesz zamówić ceramikę reklamową, deklaruje gotowość wysyłki zamówionych przedmiotów dopiero po wielu tygodniach, raczej podziękuj za współpracę.

Jeśli mogę coś zasugerować… Fachowe doradztwo pracowników

Dobre pomysły na branding ceramiki to jedno, a możliwości wykonania to drugie. Często zdarza się tak, że niezaznajomieni ze specyfiką produktu klienci składają zamówienia na wyczucie, wybierając metodę znakowania metodą prób i błędów. Najlepiej od razu nawiązać współpracę z firmą, która oferuje fachowe doradztwo i będzie umiała podpowiedzieć, jaka technika czy kolorystyka albo efekty dodatkowe będą wyglądały najlepiej w konkretnym przypadku.

Tanio, taniej, najtaniej. Cena – nie najważniejsza, ale ważna

Nikt nie lubi przepłacać. I chociaż najtaniej przeważnie nie oznacza najlepiej, to jednocześnie warto porównać oferty, aby wybrać tę optymalną – pod kątem ceny, jakości i terminu realizacji. Najlepiej na samym początku poprosić o wycenę kilka podmiotów, by ostatecznie zdecydować się na najrozsądniejszą opcję.

1 czy 1000? Minimum logistyczne

Dużym problemem może się okazać spełnienie minimum logistycznego. Co w sytuacji, gdy małe przedsiębiorstwo potrzebuje 20 czy 30, a nie 200 lub 300 kubków? Sprawdź obowiązujące w danej firmie minima logistyczne (przeważnie będą one różne dla odmiennych technik znakowania). Jeśli nie planujesz dużych zamówień, może to być kryterium najistotniejsze.

Do wszystkiego, czyli do niczego. Specjalizacja usług

Firma wykonuje nadruki na kubkach, produkuje katalogi, ścianki reklamowe i odzież? Postępuj ostrożnie – brak specjalizacji najczęściej oznacza zlecanie poszczególnych realizacji podwykonawcom, co zwiększa cenę i wydłuża czas realizacji, a ponadto może mieć negatywny wpływ na jakość. Jeśli decydujesz się na kubki, filiżanki czy kufle do piwa z logo – wybierz producenta wyspecjalizowanego w ceramice reklamowej.

Ceramika reklamowa należy do najpopularniejszych gadżetów. Obok klasyków takich jak kubki czy filiżanki, pojawiają się nowe naczynia: kubki termiczne czy szklane butelki. Trend z pewnością się utrzyma, ponieważ coraz bardziej świadomi konsumenci nie zadowalają się już bezużytecznymi drobiazgami, ceniąc te firmy, które obdarowują klientów przedmiotami nie tylko ładnymi, ale i użytecznymi. Znalezienie odpowiedniego wykonawcy ceramiki reklamowej może zatem przełożyć się na wieloletnią współpracę i sukces firmy.

Informacja prasowa

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie