Billboardy reklamowe - skuteczny sposób na promowanie marki

Piotr Kowalczyk
22.04.2022

Billboardy reklamowe to niezastąpieni sprzymierzeńcy krótko oraz średnioterminowych kampanii marketingowych. Umożliwiają one bardzo szybką rotację zawartych na nich treści reklamowych. Ich znaczne rozmiary przyciągają wzrok, budując tym samym świadomość marki czy reklamowanego produktu. Billboardy zawsze działają na podświadomość potencjalnych klientów i zachęcają ich do skorzystania z oferowanego produktu czy usługi.

Billboardy wolnostojące z reklamą i inne rodzaje

W naszym kraju reklama przekazywana na wolnostojących tablicach jest bardzo popularna. Można się o tym przekonać przemierzając ulice niemalże każdego miasta. Wyróżnia się billboardy reklamowe:

- wolnostojące – najczęściej umieszczane na słupach ustawionych wzdłuż głównych tras przejazdowych. W takie zainwestować można dzięki producentowi: https://magdal.pl/oferta/tablice-reklamowe/tablice-wolnostojace/.

- przestawne – które to nie są związane z gruntem, więc mogą zmieniać swe położenie

- mobilne – czyli przewożone na przyczepach

- ścienne - czyli umieszczane na konstrukcjach przymocowanych do poszczególnych ścian budynków

Każda tablica reklamowa wolnostojąca jest bardzo skutecznym nośnikiem reklamy. Jest ona przeznaczona dla tych firm, które chcą szybko i skutecznie zwiększyć rozpoznawalność swej marki oraz wyróżnić się w tle konkurencji. Co więcej, jest dedykowana dla tych właścicieli przedsiębiorstw, którzy w szybkim czasie oczekują wysokiego efektu sprzedażowego.

Tablice wolnostojące z reklamą a ich istotne zalety

Z biegiem czasu wraz z dynamicznie zmieniającymi się technologiami zmieniło się także podejście do reklamy. Tradycyjne, papierowe ulotki zostały zastąpione przez inne nośniki reklamowe. Billboardy to sprawdzone tablice marketingowe służące do kreowania wizerunku firmy wśród publiczności. Z ich pomocą można dostosować zasięg kampanii do potrzeb przedsiębiorstwa oraz do zasobności budżetu. Taką tablicę można bowiem umieścić tylko w jednym mieście lub na szerszym obszarze.

W porównaniu z tradycyjnymi ulotkami, bilbord wypada znacznie lepiej cenowo. Co więcej, ulotki stały się bardzo nudną formą reklamy i często są omijane przez przechodniów szerokim łukiem. Tymczasem billboardy są z daleka dobrze widoczne i zawsze przyciągają uwagę. Każda tego typu, nawet najzwyklejsza tablica reklamowa jest mijana codziennie przez trzy tysiące i odbierana mimo woli przechodnia znacznie bardziej efektywnie.

Z reguły billboardy są bardzo duże, zatem zawarta na nich treść jest zauważalna już z odległości 50 - 100 metrów. Jeśli taka reklama jest umieszczona w miejscu o wysokim zasięgu ruchu, to zawsze przynosi wymierne korzyści w postaci wyższych zysków firmy.

Chwytliwe hasło reklamowe, interesująca grafika i eksponowana na takiej tablicy nazwa firmy jest zazwyczaj o wiele bardziej efektywna w odbiorze, niż irytująca i krzykliwa reklama telewizyjna. Każdy wielki, dobrze widoczny z daleka format, umiejscowiony w odpowiednim miejscu, na przykład przy ruchliwych drogach, przystankach, supermarketach zawsze przyciąga wzrok i zachęca do zapoznania się z treścią.

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie