Bandy reklamowe - główne korzyści tej formy reklamy

Mateusz Rąbalski
12.04.2022

Współczesny marketing daje wiele możliwości reklamy, budowania rozpoznawalności konkretnej marki. Wszystkie oferowane narzędzia są warte wypróbowania, szczególnie w czasach kiedy konkurencja we wszystkich branżach jest bardzo duża.

Jednym z bardzo korzystnych nośników reklamy są bandy reklamowe, najczęściej spotyka się je w halach sportowych, na tego rodzaju wydarzeniach. Jest tam mnóstwo pozytywnych emocji i dobrego ducha rywalizacji – to wszystko składa się na jedno z idealnych rozwiązań reklamowych.

Zastosowanie bandów reklamowych

Powyższe nie oznacza, że bandy reklamowe są wykorzystywane wyłącznie na typowo sportowych eventach. Z powodzeniem są wykorzystywane na ogrodzeniach boisk, targów, hal targowych, czy wszystkich plenerowych imprezach masowych. Główną zaletą, którą mają bandy reklamowe, jest możliwość umieszczenia na nich różnych nadruków i treści, w tym krótkich przekazów stricte marketingowych. W każdym razie zawsze obowiązkowym elementem jest logo, zarówno konkretnej firmy, jak i sponsorów i partnerów danej imprezy.

Wśród najczęściej wybieranych nośników reklamy są zdecydowanie bandy reklamowe składane lub piankowe – mają naprawdę ogromną moc marketingową. Dzięki właściwej konstrukcji można wybrać niemal każdy kształt i rozmiar bandu, pełni on również funkcję ekspozytora – z logo, przekazem reklamowym i wskazaniem partnerów biznesowych. W ten sposób budowanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami jest znacznie ułatwione i przede wszystkim maksymalnie skuteczne. Wizerunek firm jest niezwykle istotny, dlatego trzeba robić wszystko, aby został ukształtowany.

Główne zalety bandów reklamowych

Bandy reklamowe to jedne z najbardziej skutecznych nośników reklamy dla każdej branży, może mieć zastosowanie na zewnątrz lub wewnątrz pomieszczeń. Ich rozstawienie na imprezach sportowych sprawdza się zdecydowanie najlepiej. Jedną z najważniejszych zalet jest doskonała ekspozycja zamieszczonego na bandzie przekazu. Doskonale widoczny zarówno z trybun, jak i każdego innego miejsca, w tym w obiektywach kamer i aparatów fotograficznych.

Szerokie grono odbiorców może w ten sposób łatwiej zapamiętać logo, nazwę sponsora, czy firmy. Wykonane z wysokiej jakości tkanin PCV lub pianek PE i PU są odporne na wszelkie czynniki atmosferyczne, dlatego wykorzystanie ich na zewnątrz jest jak najbardziej w porządku. Kolejnym atutem jest oczywiście możliwość personalizacji, w tym kolorów, czcionek najbardziej charakterystycznych dla danego przedsiębiorstwa.

Bandy reklamowe bez problemu można składać i rozkładać, można zatem zmieniać miejsce ich ustawiania, łatwo się je transportuje. Zdecydowanie łatwiej je złożyć i przechowywać w magazynach do momentu zaistnienia kolejne okazji do ich rozłożenia i umieszczenia w dowolnej lokalizacji. Przygotowania bandów do rozstawienia zajmuje mało czasu, z powodzeniem może to zrobić jedna osoba, nie jest potrzebna pomoc przy tej czynności. Ponadto bandy reklamowe są niezwykle stabilne oraz wytrzymałe – wszystko dzięki najwyższej jakości wykorzystywanych materiałów.

Artykuł partnera

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie