Wymiana wizytówek firmowych to jedna z podstawowych inwestycji w obszarze dbałości o wizerunek przedsiębiorstwa. Wiele firm jednak to bagatelizuje, świadomie lub nie rozdając klientom wizytówki, które absolutnie nie powinny funkcjonować w przestrzeni publicznej. Dowiedz się, kiedy nadchodzi czas na wymianę wizytówek.
Jeśli zmianie uległy takie dane kontaktowe jak numer telefonu, adres e-mail, adres strony internetowej itd., to wizytówki bezwzględnie muszą zostać wymienione, aby nie wprowadzać klientów w błąd.
Czyli np. nazwy firmy czy logo. Każda taka zmiana wymaga zamówienia nowych wizytówek, które będą spójne z aktualnym wizerunkiem firmy.
Jeśli pracownik zmienia swoje stanowisko w firmie lub otrzymuje zupełnie nowe kompetencje, to oczywiście konieczna jest wymiana jego wizytówki.
Być może obecnie używane wizytówki straciły już na atrakcyjności, ich projekt jest wtórny, przez co nie przyciągają uwagi klientów? W takiej sytuacji warto zainwestować w zupełnie nowy projekt i druk, być może na lepszej jakości papierze z uszlachetnieniem.
Motywacją do zmiany wizytówek firmowych jest też modyfikacja dotychczasowej strategii marketingowej. Jeśli np. firma chce być teraz postrzegana jako nowoczesna i skierować swoja ofertę do młodszych klientów, to nie powinna dłużej rozdawać wizytówek kojarzących się ze skostniałą korporacją. W takiej sytuacji warto również pomyśleć o zaangażowaniu e-wizytówek wysyłanych bezpośrednio na telefony klientów.