Wybór kalendarzy reklamowych. Podpowiadamy, jakie wybrać

Jerzy Biernacki
10.08.2021

W dzisiejszych czasach nie jest łatwo wybić się na tle konkurencji, jednakże pomocnym pomysłem jest skorzystanie z gadżetów reklamowych. Kalendarze reklamowe to bardzo dobre rozwiązanie dla każdej firmy, która chce promować swoje usługi. Jak wybrać idealny kalendarz reklamowy? O czym pamiętać podczas podejmowania decyzji?

Kalendarze reklamowe - funkcje 

Spośród gadżetów reklamowych warto wybrać takie, które spełnią nasze oczekiwania, np. kalendarze. Te produkty pełnią aż trzy funkcje – reklamową, wizerunkową i użytkową. Używane są w pracy i poza siedzibą firmy, dzięki czemu logo jest dostrzegane przez szerokie grono potencjalnych klientów. Poza tym, kalendarz może być rozdawany kontrahentom i klientom jako upominek reklamowy. Pamiętajmy o tym, że drobne upominki zawsze są mile widziane i wpływają na pozytywny odbiór firmy.  

Plusem kalendarzy reklamowych jest fakt, że to przydatne akcesorium używane na co dzień. Aby produkt mógł spełnić swoją funkcję, należy umieścić na nim najważniejszy element reklamowy, czyli logo firmy. Dzięki temu uzyskamy doskonały nośnik reklamy o szerokim zasięgu.  

Jaki kalendarz wybrać? 

Drukarnie oferujące kalendarze dają szerokie możliwości co do wyboru wielu opcji. W tym przypadku skorzystamy z różnorodnych formatów, rodzajów i rozmiarów. Do wyboru mamy między innymi: 

  • kalendarze dwudzielne i jednodzielne, 
  • kalendarze czterodzielne i trójdzielne, 
  • kalendarze biurkowe, 
  • kalendarze planszowe, 
  • kalendarze ścienne, 
  • kalendarze tygodniowe lub dzienne, 
  • kalendarze z gumką lub bez. 

Dobry kalendarz to taki, który będzie spełniał swoją rolę i funkcję. Wybór wśród tylu ciekawych rozwiązań wbrew pozorom nie jest łatwym zadaniem.  

Praktyczny upominek dla klienta 

Pamiętajmy o tym, że kalendarz reklamowy powinien odznaczać się niewielkim rozmiarem, poręcznością, stonowaną kolorystyką i posiadaniem logotypu firmy. Na szczęście oferta kalendarzy jest tak szeroka, że każda firma znajdzie coś dla siebie. Dobrą opcją dla wielu firm jest mniejszy kalendarz, który można postawić na biurku.  

Jeśli zależy nam na tym, aby produkt towarzyszył klientom, pracownikom czy kontrahentom w życiu prywatnym, możemy postawić na mniejsze książkowe wyroby, które zmieszczą się do torebki lub plecaka. Na uznanie zasługują też planszowe planery na biurko, z których skorzystają osoby lubiące dużo zapisywać i notować.  

Zalety kalendarzy reklamowych 

Warto zauważyć, że kalendarze to jedne z najchętniej wybieranych upominków. Ich niezaprzeczalną zaletą jest możliwość samodzielnego zaprojektowania i dopasowania do oczekiwań oraz opatrzenie kalendarza w logo firmy lub zamieszczenia na nim reklamy. Firmowe produkty tego typu mają ogromną moc i potencjał, który pozwala na rozwój rozpoznawalności przedsiębiorstwa. Istnieje spora szansa na to, że osoby obdarowane takim upominkiem będą z niego korzystać także w codziennym życiu, co z kolei zbuduje pozytywny wizerunek marki na rynku.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.