Targi to nadal dobra okazja do zaprezentowania potencjału firmy i bezpośredniego pozyskania klientów. Firmy muszą jednak szukać mniej konwencjonalnych sposobów, by zapewnić sobie widoczność i wyróżnić się na tle często setek innych wystawców. Kluczową kwestią jest dbanie o atrakcyjną prezentację marki przedsiębiorstwa, dzięki czemu zostanie ona zapamiętana przez uczestników targów. Kilka pomysłów znajdziesz w naszym poradniku.
Klasyk, ale wciąż działa i świetnie sprawdza się w czasie imprez targowych. Przygotowując się do udziału w takiej imprezie trzeba zadbać o wydrukowanie materiałów reklamowych, które będą rozdawane uczestnikom wydarzenia. Mamy na myśli ulotki, ale też foldery reklamowe czy nawet katalogi.
Pamiętajmy, że to, jak marka zostanie zapamiętana, jest ściśle uzależnione od tego, czy wzbudziła sympatię u gości targów. Z myślą o tym warto zainwestować w atrakcyjne, praktyczne gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze reklamowe, nośniki USB czy droższe głośniki Bluetooth, rozdawane w torbach oznakowanych logo marki przedsiębiorstwa.
Poza gadżetami rozdawanymi osobom rzeczywiście zainteresowanym ofertą firmy, warto zadbać również o drobniejsze upominki, których zadaniem jest przede wszystkim uatrakcyjnienie stoiska. Mogą to być baloniki, słodycze reklamowe i inne drobiazgi, dzięki którym przyciągniemy do swojego stoiska więcej zwiedzających – a już na pewno rodzin z dziećmi.
Tłok przy stoisku jest natomiast naturalnym wabikiem na kolejnych uczestników wydarzenia, w tym tych, którzy mogą w przyszłości skorzystać z oferty przedsiębiorstwa lub nawiązać z nim relację biznesową jeszcze w trakcie trwania targów.
Przy współpracy z CCS Druk.