Udział w targach: jak zadbać o dobrą prezentację marki?

Maciej Piwowski
13.09.2023

Targi to nadal dobra okazja do zaprezentowania potencjału firmy i bezpośredniego pozyskania klientów. Firmy muszą jednak szukać mniej konwencjonalnych sposobów, by zapewnić sobie widoczność i wyróżnić się na tle często setek innych wystawców. Kluczową kwestią jest dbanie o atrakcyjną prezentację marki przedsiębiorstwa, dzięki czemu zostanie ona zapamiętana przez uczestników targów. Kilka pomysłów znajdziesz w naszym poradniku.

Materiały drukowane

Klasyk, ale wciąż działa i świetnie sprawdza się w czasie imprez targowych. Przygotowując się do udziału w takiej imprezie trzeba zadbać o wydrukowanie materiałów reklamowych, które będą rozdawane uczestnikom wydarzenia. Mamy na myśli ulotki, ale też foldery reklamowe czy nawet katalogi.

Torby z gadżetami reklamowymi

Pamiętajmy, że to, jak marka zostanie zapamiętana, jest ściśle uzależnione od tego, czy wzbudziła sympatię u gości targów. Z myślą o tym warto zainwestować w atrakcyjne, praktyczne gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze reklamowe, nośniki USB czy droższe głośniki Bluetooth, rozdawane w torbach oznakowanych logo marki przedsiębiorstwa.

Drobne gadżety przyciągające do stoiska

Poza gadżetami rozdawanymi osobom rzeczywiście zainteresowanym ofertą firmy, warto zadbać również o drobniejsze upominki, których zadaniem jest przede wszystkim uatrakcyjnienie stoiska. Mogą to być baloniki, słodycze reklamowe i inne drobiazgi, dzięki którym przyciągniemy do swojego stoiska więcej zwiedzających – a już na pewno rodzin z dziećmi.

Tłok przy stoisku jest natomiast naturalnym wabikiem na kolejnych uczestników wydarzenia, w tym tych, którzy mogą w przyszłości skorzystać z oferty przedsiębiorstwa lub nawiązać z nim relację biznesową jeszcze w trakcie trwania targów.

Przy współpracy z CCS Druk.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie