Strona internetowa to podstawowe źródło informacji o firmie, a coraz częściej także główny kanał pozyskiwania klientów. Nieco w awangardzie tego nurtu pozostają warsztaty samochodowe, których właściciele wciąż wychodzą z założenia, że najlepsza dla nich jest poczta pantoflowa i marketing offline. To poważny błąd. Jeśli chcesz zadbać o stabilność swojego biznesu w tej branży, to potrzebujesz profesjonalnej strony www. Sprawdź, co koniecznie musi się na niej znaleźć.
Nawet krótki, ale angażujący opis firmy może zbudować zaufanie do warsztatu i przekonać nieznających go klientów do skorzystania z usług właśnie tego punktu.
Na stronie bezwzględnie musi się znaleźć szczegółowy opis oferowanych usług (np. naprawy mechaniczne, serwis klimatyzacji, wymiana opon, diagnostyka komputerowa), aby klient wiedział, jakie prace może zlecić w warsztacie.
Warto również podać informację o specjalizacjach warsztatu, np. w obszarze konkretnych marek samochodów lub typów napraw.
Nawet jeśli nie masz sztywnego cennika, to i tak umieść na stronie choć przybliżone ceny podstawowych usług, co pomoże klientom w zorientowaniu się, czy w ogóle stać ich na skorzystanie z Twojej pomocy.
Warto pochwalić się swoimi mechanikami, których kompetencje są największą wartością warsztatu. Podkreśl doświadczenie pracowników, ich kwalifikacje, specjalizacje etc.
Autentyczne zdjęcia z typowego dnia pracy warsztatu pomagają budować zaufanie do marki i pokazują „ludzką” twarz firmy.
Skutecznym zabiegiem są także zdjęcia samochodów przed i po naprawie, które mogą świadczyć o wysokiej jakości wykonanych usług.
Pozytywne opinie i referencje od zadowolonych klientów mogą przekonać kolejne osoby do skorzystania z usług warsztatu.
Publikowanie wartościowych artykułów, porad i odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ) pokazuje wiedzę ekspercką pracowników warsztatu, stanowiąc kluczowy element budowania wiarygodnej, atrakcyjnej marki.