Zbliża się koniec roku. W wielu firmach jest to wyjątkowo pracowity czas, kiedy trzeba zamknąć mnóstwo spraw przed długą przerwą świąteczno-noworoczną. Znajdź chwilę, aby spojrzeć na swój biznes z dystansu i zastanowić się, czy aby na pewno rozwijasz go tak, jak byś sobie tego życzył. Masz wątpliwości? Mogą one wynikać z ewidentnych zaniedbań w obszarze kreowania atrakcyjnej, profesjonalnej marki biznesowej. Wykorzystaj ten czas do przygotowania sobie zestawu postanowień noworocznych przedsiębiorcy właśnie bezpośrednio związanych z budowaniem marki. Oto kilka propozycji.
To najważniejsze i w praktyce też najdroższe w realizacji postanowienie, które jednak powinno się znaleźć na szczycie Twojej listy. Zwłaszcza, jeśli obecna strona pozostawia wiele do życzenia lub… w ogóle jej nie masz.
Przy okazji tworzenia nowej strony internetowej warto pomyśleć o zmianie obecnej identyfikacji wizualnej marki. Zastanów się, czy aby na pewno aktualna identyfikacja przystaje do wizerunku, jaki chcesz zbudować. Jeśli nie, to w 2023 rok wejdź minimum z nowym logotypem marki.
Nie inwestujesz w content marketing? W 2023 roku koniecznie nadrób zaległości w tym zakresie. Content marketing to świetne narzędzie do kreowania atrakcyjnego, profesjonalnego wizerunku marki i zbudowania eksperckiej pozycji na rynku. Skontaktuj się z dobrą agencją content marketingową i poproś o wstępne opracowanie koncepcji marketingu treści.
Skoro inwestujesz w nową stronę, to potrzebujesz też profesjonalnych tekstów. Te mają znaczenie nie tylko z punktu widzenia SEO, ale również budowania zaufanego, rzetelnego wizerunku marki biznesowej. Pamiętaj, że strona internetowa i wszystko, co się na niej znajduje, to podstawowe narzędzia komunikacji marki z klientami, dlatego nie można zaniedbywać tych obszarów.