Z pewnością nie raz miałeś już styczność z tzw. odzieżą reklamową, która jest coraz chętniej wykorzystywana do promowania firm. Ty także jesteś przedsiębiorcą? Takie ubrania z nadrukiem logo marki jak czapki, koszulki czy kurtki, pomogą Ci w utrzymaniu dobrych relacji z klientami. Będą też świetnym sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku. Sprawdź już teraz, jak wykorzystać je do reklamy przedsiębiorstwa!
Pomimo odmiennej nazwy, pod kątem użyteczności odzież reklamowa w niczym nie różni się od tej sprzedawanej w sklepach detalicznych. Czapki, koszulki, bluzy, kurtki i różne inne rzeczy można z powodzeniem nosić na co dzień. Podstawowa różnica polega na sposobie ozdabiania takich ubrań oraz różnych dodatków odzieżowych. Najczęściej umieszcza się na nich nadruk z logo firmy i przeróżnymi sloganami promocyjnymi. Do tego niezwykle istotna jest kolorystyka, która powinna być spójna z identyfikacją wizualną marki.
Jeśli chcesz, aby tekstylia tego typu odpowiednio spełniały swoją funkcję marketingową, zadbaj o ich dobrą jakość wykonania. Jest to bardzo ważne, gdyż stanowi świadectwo profesjonalizmu przedsiębiorcy, co zachęca do korzystania z jego usług lub produktów.
Zainteresowała Cię opcja promocji firmy poprzez tego typu odzież, ale nie wiesz, w jaki sposób wykorzystać np. czapki czy kurtki reklamowe? Możliwości jest wiele i tekstylia tego typu doskonale sprawdzają się m.in. jako:
ubrania dla pracowników – istotne szczególnie wtedy, gdy osoby te mają bezpośredni kontakt z klientem,
gadżety na ważne wydarzenia firmowe – koszulki z logo firmy można rozdawać np. na targach branżowych, różnego rodzaju spotkaniach konferencyjnych, imprezach integracyjnych itp.,
gratis dla klienta – odzież z nadrukiem to świetna zachęta np. do kupowania konkretnych produktów czy robienia zakupów na określoną kwotę minimalną,
upominek dla partnerów biznesowych – jeśli od lat współpracujesz z solidnym kontrahentem, możesz podkreślić swoje zadowolenie i wyróżnić go, wręczając produkty odzieżowe o wyższej wartości, np. kurtkę czy bluzę.
Pamiętaj, że w dobie ogólnego znudzenia klasyczną formą reklamy ważne jest, aby stosować nienatrętne techniki promocji. Odzież reklamowa z nadrukiem np. logo firmy jest tego idealnym przykładem. Ubrania są przydatne na co dzień, a umieszczone na nich grafiki promocyjne stanowią ciekawy, estetyczny dodatek. Do tego mają dużą moc marketingową!