Z Internetu korzysta grubo ponad 28 milionów Polaków. To olbrzymia grupa potencjalnych klientów dla firm z każdej branży. Tym bardziej trudno zrozumieć, dlaczego wciąż co drugie polskie mikroprzedsiębiorstwo nie ma własnej strony internetowej. Nie brakuje również takich firm, które zainwestowały w witrynę lata temu i do tej pory niczego w niej nie zmieniały. Efekt? Firmowa strona internetowa jest mocno „niedzisiejsza”, tym samym znacząco osłabiając potencjał marki do pozyskiwania klientów online. Na szczęście archaiczną witrynę można dość szybko odświeżyć, nie ponosząc przy tym wysokich kosztów. Jak to zrobić?
W języku marketingu określamy ten proces mianem redesignu. Celem jest nie tylko poprawienie wyglądu witryny i dostosowanie jej layoutu do aktualnie obowiązujących trendów, ale także usunięcie różnych błędów, wprowadzenie zmian w układzie treści, dodanie nowych zakładek oraz usunięcie tych elementów, które – pisząc kolokwialnie – się „nie klikają”.
Nikt nie jest w stanie zaprojektować strony internetowej, która będzie wyglądać świeżo przez np. 5 lat. W tej branży trendy zmieniają się z miesiąca na miesiąc, a firmy muszą za nimi podążać, aby zaspokajać oczekiwania swoich klientów. Przestarzała witryna nie dość, że nie zachęca do zakupu czy nawiązania kontaktu, to jeszcze może sugerować, że firma zniknęła z rynku, o czym świadczy zaniedbanie wizerunku marki.
Nie ma zatem znaczenia, w jakiej branży działasz, czy masz mikro, małą czy średnią firmę. Jeśli Twoja strona www została zaprojektowana wcześniej niż 2-3 lata temu, w dodatku jej wygląd i funkcjonalność od początku budziły Twoje wątpliwości, to czas najwyższy zabrać się za jej odświeżenie.
Do wyboru masz dwie opcje:
Druga opcja brzmi bardzo kusząco, bo pozwala sporo zaoszczędzić. Z drugiej jednak strony możesz mieć obawy, czy dasz radę wykonać witrynę własnymi siłami. W końcu nie jesteś ani programistą, ani projektantem grafiki. Mamy dobrą informację: takie umiejętności wcale nie są Ci potrzebne.
Kreatory stron internetowych nie są żadną nowością – możemy z nich korzystać od wielu lat, jednak zawsze problemem pozostawało to, że zaprojektowanie unikalnej, efektownej i bardzo funkcjonalnej witryny przy pomocy kreatora graniczyło z cudem. Wszystko zmieniło się wraz prezentacją Zyro – kreatora stron internetowych wykorzystującego sztuczną inteligencję.
Zyro jest bardzo łatwym w obsłudze narzędziem, dającym szerokie możliwości w zakresie personalizacji wyglądu witryny. W tym kreatorze zaprojektujesz nie tylko stronę internetową, ale także e-sklep czy nawet logo marki. Z ciekawszych funkcji warto wymienić również kreator sloganu, generator treści oraz bezpłatny hosting i certyfikat SSL z każdym wybranym planem.
Kreator stron internetowych Zyro jest znakomitą opcją dla przedsiębiorców, którzy chcą szybko zaprojektować nowoczesną, responsywną witrynę, zastępując nią obecną stronę – i to bez konieczności wynajmowania profesjonalnej agencji. Dodatkowym atutem jest to, że kreator można testować bez żadnych zobowiązań przez 30 dni – jeśli nie przypadnie Ci do gustu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
Artykuł partnera